Ako postupovať, keď tovar prišiel poškodený, nekompletný alebo došlo k zámene tovaru?
Ako vrátiť tovar do 30 dní?
Ako uplatniť reklamáciu?
Podmienkou platnej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Predtým, než Kupujúci definitívne potvrdí objednávku, bude mať právo celú objednávku a zadané údaje skontrolovať. Ak bude mať záujem niektorú položku zmeniť, je možné to urobiť pomocou tlačidla Späť, ktorým sa Kupujúci vráti do predošlých krokov. Pokiaľ s podobou objednávky Kupujúci súhlasí, tlačidlom "Záväzne objednať" bude objednávka s konečnou platnosťou odoslaná na spracovanie. Toto odoslanie je záväzné.
Po odoslaní objednávky Predávajúci oznámi Kupujúcemu akceptácii objednávky, tak že Kupujúci obdrží na emailovú adresu uvedenú v objednávke email s potvrdením objednávky. Potvrdením objednávky sa Kupujúci zaväzuje k odobratiu objednaného tovaru a na uhradení príslušnej čiastky za objednávku (tovar, poštovné a balné).
Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku, ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho či Kupujúceho, možno zmluvu uzavrieť aj v inom pre strany zrozumiteľnom jazyku.
Predávajúci prehlasuje, že osobné údaje Kupujúceho sú informácie dôverné a budú použité iba pre potrebu obchodu a nebudú zverejnené, ani poskytnuté tretím stranám či iným spôsobom zneužité. Kupujúci dáva súhlas na archiváciu osobných údajov, ktoré sú oznámené pri registráciu a pri vykonaní každej objednávky.